så de kan gå va ;D

                                                            ♥HeeysanAllaHopa♥

H
ur mår alla snälla människor?? (=       Själv har jag ryckt upp mig lite och mår ganska bra (Y)

S
nart fyller man år också ^.^  Fan, blir ju 15 i år, tiden går fort xD noot   10 December GLÖM INTE ATT GRATTA MIG D: 
HAHAH
EGOIST JAG ÄR^^  Nejmen de e ju kul om folk säger grattis till en :)

N
og om allt detta ^^  Just nu sitter jag och laddar över lite bilder från mobilen, eller jaa.. lite och lite 660 bilder ;O 
Igentligen så skulle jag bara ladda över några bilder på lite saker jag ritat för jag ska lägga ut de på ec ( www.emocore.se
Men som vanligt så e jag otecknisk och lyckas föra över ALLA bilder istället för några stycken ^^ 
A
ja så kan de vara =P

T
änkte berätta om morgondagen lite =)
F
örst ska jag gå skolan som vanligt 8.30-14.20   har idrott imorron så måste packa kläder snart..
Direkt efter skolan ska jag ta mig in till Nacka Forum för jag ska ta och köpa lite sakner; ny ring till näsan (jag köpte en förut och hade den på, de va snyggt o så..men jag råkade misshandla den lite lätt så den är inte runt längre, utan spetsig^^ )
 
aaa, o sen ska jag köpa hörlurar till fredde, han önskar de i födelsadegs present och han fyller på tisda.. så då ska han få de av mig (= men sssshy!! säg inte till han =D
men iaf,
sen när jag har köpt allt jag ska ha så ska jag ta mig till Carina Jaarnek och sjunga lite. Ska vara där 17.30 tror jag.. nåt sånt^^
jaa,de e min  morgon dag;)




Ganska söt bild på mig måste jag erkänna ^^

näänu ska jag in på EC och lägga upp lite ängla bilder :D 
sees :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0