ajajaj

tjatja:*)
fölååt att jag inte uppdaterade igår!!! :(
men det blev så stressigt, jag skulle ju iväg så skulle fixa mig, men så dog min hamster så då tog de tid, men tillslut så kom jag och papi iväg mot stan :)

kvällen var bra igår:)
de slutade med att systern min och hennes kompis gick ut och festade med bandet :P
hahah, jag ville ju också följa med ofc, men eftersom att jag ALLTID är förliten för att följa med dom så fick inte jag.., de e ju åldersgräns överallt :(
aja, jag hade en bra kväll iaf :)

idag, ska jag kanske vara med helen:D
sen tänkte jag bara dra ner till gårn runt 5 tiden, sitta där o chilla:)
istället för att vara hemma och tråka lixom?? :P


sådär såg jag ut igår:P
ser typ likadan ut nu, fast utan smink och med blött lockigt hår :P

xoxo ELIN ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0