dagen rullar vidare!

                                                                  ♥TjaTja♥
D
agen har rullat på, det har gått väldigt fort tycker jag. Jag har inte gjort nåt speciellt idag, suttit och tittat på film och sen så har jag bara varit inne på datan och tråkat...
S
nart kommer min syssling Pauline Westerberg hit hem, hon är 20 år tror jag. Nåt sånt, inte så viktigt :P
H
on kommer till mig på Tisdagar och hjälper mig med läxor och sånt.
Hon är väldigt duktig måste jag säga och det är lätt att ta hjälp av just henne också för vi bor lixom typ grannar :P  Hon bor lixom i korsningen på min väg och de e typ nåra hundra meter från mitt hus :)
S
nart kommer hon så jag måste fixa lite saker nu :)
J
ag gör ett inlägg lite senare antar jag :*)


sjuukling ♥


xoxo ELIN ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0