fix å trix (A)

                                                              ♥ Hej Sötisar ♥

J
ag har nu hunnit med fölande; tömt mail inkorgen, nördat breakdown på www.kossan.se , sen så har jag fixat och trixat en massa med bloggen ;D
B
land annat då så har jag skapat nya kategorier, elin's och linnéa's sen finns de en together också.
Allt detta för att man ska kunna se vem som skrivit vad, eftersom att jag och Linnéa har bloggen tillsammans :)
T
yvär så är det oftast jag som skriver i den nu, men Linnéa kan kom med ett inlägg lite som hon vill och det är bra :D
N
u ska jag fortsätta fixa en massa med bloggen, vem vet. de kanske blir bra ;D
J
uste! Haha, Jag har tagit på mig mina LÄSGLASÖGON nu också, jag ser riktit finurlig ut ^^




Gör kanske ett ilägg sen, när jag mixtrat lite mer med bloggen ;)

                                                        XOXO
                                                       Elin ♥













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0