flyyee awaaay!!!!

                                                                  ♥TjaTja♥
J
ag kom inte alls iväg till skolan imorse som planerat, vaknade upp och mådde jätte dåligt =( Har legat och hostat hela natten. Iinget vidare direkt...,
Dagen har varit låång, började med att jag gick upp typ kl.07.30 för mami väckte mig, så jag gick upp och duscha. Efter att jag duschat och försökt äta lite frukost så kom jag fram till att; ''det går inte, jag är för sjuk för att gå till skolan idag =(''. Jag hade planerat att gå till skolan, packat jumpa kläder och allt!
J
ag kommer att bli hemma från skolan imorron också tyvär =(
F
an, kommer hamna jätte mycke efter nu. Men jag har en del böcker hemma så att jag kan plugga lite imorron.
Men iallafall, åter till dagen. När mami åkit till jobbet så somnade jag direkt igen, det va jätte skönt att sova länge =) Sen så vaknade jag upp lite senare på dagen, kanske kl.12.00. Nånstans runt den tiden. När jag då hade vaknat så startade jag datan och sen satt jag här i sängen framför datan typ hela dagen och tyckte att allt bara va åt helvete.
Sen kom mami hem, dagen fortsatte. Papi kom hem, käka midda. hahahhah. Hade en super nice midda idag, ganska speedad om jag ska vara helt ärlig ^^ Mami åt; varma koppen och macka, Papi åt; kyckling och keso typ, och Lilla Jag åt; en typ billy's pizza eller nåt sånt. usch jag brukar verkligen inte äta sånt uuäk=(  Men papi hade ändå köpt de nu och jag va inte på bra humör så jag åt en sån :P
E
fter maten så bråkade jag med föreldrarna för att jag vill åka med min syster, hennes kompis, hennes mamma (vi har bara samma pappa) och hennes bror på finnlands båten som arvingarna ska spela på 4-5 november. Jag vill ju såklart följa med på det för att det är inte så ofta jag träffar min syster för hon bor i Järfälla =( 
Men mami och papi säger att jag inte får ta ledigt från skolan två dagar för att jag typ måste vara i skolan.
Jag blev såklart jätte arg och skrek att jag visst fick ta ledigt och sprang upp på mitt rum och stängde dörren med en smäll så att hela väggen skakade.
Och nu sitter jag här.
Ska försöka plugga lite snart..,
Slänger in en låt att lyssna på =)
Somebody's me-Enrique Iglesias






sången ligger mig varmt om hjärtat♥
ävem den här kommer nog att finnas med på skivan jag spelar in, vi får se ;)
nu ska jag göra annat..
njut av låten :)

xoxo ELIN ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0