fölååt dålig uppdatering -.-

                                                      ♥Hej alla SötBarn♥

J
a som sagt, fölåt så mycke för den dåliga uppdateringen! Det är nämligen såhär att; i torsdags när jag va hos tandläkaren (det gick bra fick ta bort plattan) så orkade jag inte åka hem och vara sjuk mer, så jag åkte direkt till skolan istället och va där hela dagen. Det var inte det bästa beslutet jag tagit måste jag säga, det gick bra första lektionen, men sen.. jag mådde inte bra och va trött och massa sånt -.-
O
ch efter skolan så gick jag till konfan för att vara ledare, men det behövdes inte den dagen för alla var så trötta och skulle hem och vila. Men jag åkte ner till gårn istället och myste där =)
T
änkte blogga därifrån då men nej, då sitter de en liten  snorunge där i flera timmar -.-
O
ch sen när jag kom hem så la jag mig bara på soffan och dög, jag va så jävla trött=O
S
å där sov jag tills fredag morron.

Fredag så va det skola, sen åkte jag och Linnéa Pettersen till Forum Nacka shoppade lite saker mötte upp Natasha och lite sånt, sen kom min mami när både Linnéa och Natasha åkt hem. så köpte vi lite sasker, jaa... Sen kom min papi dit också, och då åkte vi till mölnvik skulle käka på Orkidé det är en resturang som ligger där as god mat!
M
en de va stängt så det blev donken -.- Och jag som har så ont i mina tänder just nu hade svårt att äta =/
L
ixom imorse tog det mig 10 min att käka en macka för de gjorde såå ont!!!
S
å jag satt där och kämpade för att få i mig en mellan pomfritt ocg en chees burgare....,

Och nu har jag packat färdigt allt, kollat allt om och om igen så jag har allt med mig...,
Sitter här i sängen nu och försöker hålla mig vaken -.- Det är lika bra att jag inte somnar inatt för då slipper jag ens vakna lixom! smaart eller vad!?! =D

N
u tänkte jag måla mina tå naglar, dom ska blir röda =P 
O
m jag inte somnar så skriver jag nog senare..,
Men om jag somnar, så; HEJDÅ PÅ ER!!! KOMMER SAKNA ALLA SÅ MYCKE! O.B.S! JAG KKOMMER INTE KUNNAS NÅ PÅ ENM VECKA, VISST SKICKA SMS OM NI VILL MEN DE BLIR JÄVLA DYRT =P

MASSOR AV PUSSAR PÅ ER SOM INTE SKA MED ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0