gah vad länge jag har sovit =O

                                                                  ♥TjaTja♥ 

V
ad kan jag säga, jag vaknade för typ, hmm vänta nu jag måste räkna... =/ Om jag vaknade halv fem, och nu är klockan sex.., Då måste det betyda att jag vaknade för en och en halv timme sen!  Jag kom på det =D

Å
h, asso när jag tittar ut genom fönstret nu så e det verkligen höst/vinter =(
K
olla den här bilden lixom, de e synen jag har när jag tittar ut =O


O
kej, man såg inte såå mycke men ändå. Och bilden togs för nåra minuter sen, så det har hunnit bli lite mörkare nu =P


S
å måste jag bara rekomendera (stavning..?) filmen som jag paratat om tidigare!
Den är alldeles föör bra! Ni bara måste se den =D

Men nu ska jag göra annat =) ♥



Kommentarer
Postat av: Pauline

Kul att du gillar filmen Elin, hoppas du får plats med lite pluggböcker i din frankrike packning ;)

2009-10-21 @ 21:13:29
URL: http://paulineracing.blogspot.com
Postat av: Elin ♥

SV: Yes, den va riktit bra :)

hahaha., jo jag ska försöka få ´ner lite läxor också, ska ju ändå sitta på en buss i sammanlagt 60 timmar, så borde ju hitta tid för lite läxor då =P

2009-10-21 @ 21:56:32
URL: http://unseriouss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0