♥Häärliga flickor ♥

                                                           ♥HejHej SötBarn♥
N
u sitter jag i sängen och käkar plättar med hallon sylt, dricker MONSTER och tittar på Bombay Dreams.
Jag vaknade imorse typ, kl.12.00 men ändå :P Nästan precis när jag gått upp och lite så, då kom söt ungarna Liny Hector och Fanny Stjerna hem till mig.
Så glad jag blev när jag öppnade dörren och såg mina älsklingar stå där och se gulliga ut :D
D
om hade med sig en MONSTER och en liten gullig boll till mig. Åh så glad jag blev då!
F
y vad ni är söta flickor de ska ni veta ♥


se vilken söt liten boll :D  fatta, den kan jag ha som stress boll :P


MUMMS! MONSTER :D Bättre än alkohål!!!!! ;D


HAHAHA  bästa frukosten på länge?! noot xD


såå skön film :D


Nej, nu ska jag fortsätta titta på filmen och hälla i mig MONSTER ;D

xoxo ELIN ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0