hostaaaaaaaaaaaaaa---bara för att överdriva ;P

                                                                  TjaTja :*)
    
jag e typ vääärsta sjuk, hostar och snuvar hela tiden :'(  men jag måste gå till skolan imorron iaf för de e idrott och jag får inte missa den för då får jag ig och de vill jag faktist inte ha!
så jag ska gå till skolan sjuk, och jag vet inte när jag börjar imorron heller, har sovmorron ibland och ingen kan hålla koll på när.., så de e fett stört=/  våra lärare borde faktist organisera lite bättre så man fattar :P

fick nyss ett kedje-sms.., fuck vad jag hatar dom!! de stog att jag kommer bli kysst av min livs kärlek på lovet och att imorron kommer va den bästa dagen i mitt liv.., ööhm neej! för på lovet så e jag i Frankrike och jag vet att mitt livs kärlek inte kommer va där! + att imorron kommer typ vara den värsta dagen i mitt liv.., vill ni veta varför?
joo de e så här, imorron så tänker jag fråga en seriös fråga till en idiot varför han har varit en idiot mot mig och jag kan nästan lista ut svaret redan..,
han har fått mig att må väldigt bra ibland, men oftast så får han mig att känna mig värdelös, och det är i längre perioder som jag känner mig värdelös då..,
jag vill helst inte säga riktit vad det är som händer mellan oss här i bloggen för att vem som helst kan få reda på det då och jag vill lixom inte de=/


Allt bara väller över mig nu, jag vet inte hur länge till jag orkar!?!
lixom jag har inte mått speciellt jätte bra sen början av 7:an och jag går 9:an  nu.., det är en lång period och jag har länge tänkt tanken att bara få flyga iväg., vad har då stoppat mig?
jo. mina vänner., varje gång jag tänker så, då får jag en bild av hur mina vänner skulle reagera.,
asso mina riktiga vänner som älskar mig...,
klarar inte av att tänka på dom såå.., därför stannar jag.
men nu de senaste året typ så e det han som har hållt mig kvar, inte för att han älskar mig och skulle må dålit om jag försvann. Utan för att jag så gärna vill vara med honom, förut när de inta va nåt mellan oss, då stannade jag för att jag ville försöka få honom. När jag fick honom stannade jag för att jag ville ha kvar honom och visa mina kännslor för honom.
När allt de där är gjort (nu alltså) då stannar jag inet mycket länge till som det ser ut nu. Inte bara för att han länmat mig, utan oxå för att jag är så trött på mig själv!
varje dag, varje timme, varja menut, varje sekund, så tänker jag i mitt huvud hur värdelös jag är. Hur fucking ful jag är. Hur jag ens kan visa mig ute som jag ser ut!
faaan, hur mycket jag helt änkelt hatar mig själv!
FÖLÅT FÖR ATT JAG TAR DE HÄR I BLOGGEN!!!!!
MEN JAG VET INTE VART JAG SKA GÖRA AV DEET ANNARS, HAR FÖRSÖKT PRATA MED VARRENDA EN MEN DET ÄR SVÅRT ATT FÖKLARA FÖR FOLK MED ORD, SÅ NU FINNS DET SKRIFTLIGT OCH JAG HOPPAS ATTT NÅN FÖRSTÅR KANKSE...,







ska fippla med annat nu.., kanske gör ett inlägg innan jag ska sova får se :)

xoxo ELIN ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0