morn'morn...?

                                                                     ♥TjaTja♥

G
od morgon på er sötnosar  (=  Eller, jaa...,  för mig är det iaf morgon nu. Kl.06.30 hade jag fortfarande inte somnat, jag gick då upp och åt lite gröt med papi innan han skulle åka till jobbet =P
J
ag hade pausat filmen undertiden så när jag kom upp på rummet igen, startade jag filmen. Jag somnade inte på ett tag då heller, kanske att jag slummrade till mellan 07.30 och 08.00. Jag är inte helt säker...
Jag kan inte påstå att jag har sovit någe nämvärt mycke =P  Det var efter 08.00 som jag började slummra till lite då och då, men jag somnade aldrig ordentligt.

Jag har startat om filmen nu och tittar om på den, eftersom att jag ska jämföra boken  och filmen så kikar jag på filmen igen för att riktitgt se jämförelser.
Jag måste bara säga att eftersom jag har läst början av boken i skolan, så kan jag klart se skillnad på dem!
Det när något jag stör mig jätte mycke på, för filmen är inte alls som boken säger. Jätte rörigt, menmen.

Nu  ska jag fortsätta titta på filmen och försöka sova lite.., Skulle behöva sova bort min mensvärk =S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0