myyys ♥

                                                              ♥ HejHej söta läsare ♥    
Nu sitter jag här i sängen igen, efter att ha varit nere och tittat på lite 2 ½men med mami i soffan. 
Sen gjorde jag lite varm choklad som jag sitter och mys dricker nu, samtidigt som jag knarkar hosttabletter, kelar med katten och tittar på Mamma Mia. ♥ jätte mysigt! 



MUUMS♥



min nya drog ^^ 


min SÖTNOS ÄLSKLING NISSE ♥

     

typ världens härligaste film (=

H
ihihi jag känner mig som en riktig sjukling :P
M
en det är jätte mysigt!!!! :*D
hmm, fattas bara nån att kramas med nuu =/
meen jag har ju katten ♥

jag kanske gör ett inlägg senare, om jag inte somnar ;)


xoxo ELIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0