Tandläkaren imorn ;D

                                                                    ♥Hallå♥
Y
es, så här är det. Imorn ska jag vara hos tandläkaren kl.07.45 föör tidigt men ändå.
Jag åker bil dit tillsammans med mamma, men sen åker hon direkt till sin skola. Det betyder alltså att jag måste ta bussen hem =O )=
Aja, så kan det vara, jag ska va glad att jag ens får gå till tandläkaren nu. Jag skulle igenligen dit måndan v.45 tror jag det va. Men jag kommer hem från Frankrike på månda kväll så det gick inte, mamma fick beställa om tiden(=
V
ad ska jag göra hos tandläkaren? Jo, jag ska mixtra lite med tandställningen och ta bort plattan i gommen (jag har en järnplatta i gommen som min tandläkare satte dit för en väldigt lång period sen!)
Så nui ska jag äntligen få ta bort den =D Gissa om jag blir glad!?! =)
M
en nu så ska jag göra lite skolarbeten så jag kan åka med syster på båten =)
K
anske inte hinner skriva nåt mer ikväll sen, för jag ska ju upp tidigt imorron så måste sova ordentligt, men vi får se ♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0