gaaah!!!

TJAA allahopa :)
jag har varit lite dålig på att uppdatera idag så jag tar de här tillfället nu när mamma tror att jag pluggar ;P  men jag ska faktist plugga efter jag har bloggat :)   jaa som Liny sa jag redovisade idag, de gick väl ganska bra, hinner inte berätta allt nu, men  efter skolan så var jag på kyrkoexp och hängde lite^^ jag snackade med vero bland annat (vero=våran underbara präst) hon e fett skön :D men sen efter det så var jag med helen och nåra till :) vi gungade ^^ sen fick jag samtal av mina päron att vi skulle åka och kolla på en ny bil :D sjukt glad blev jag då,, men på vägen till hemmesta (där vi skulle checka nya bilen) så märklte jag att min mobil inte går att ladda ;O  så edn e helt trasig :(  den ska in på lagning snart iaf, men så länge ska jag ha min förra mobil som kameran e trasig på :O :(

den mobilen jag får ha istället dåraaa..., =/
 

jaamen nu ska jag nog börja läsa lite so så att man kan få lite bra ´betyg ^^




vi läser om ekonomi nu..., jag fattar fan inget :O 

menmen nu ska jag som sagt plugga, sen ska jag fixa rummet SEN ska jag sova -.-




xoxo ELIN♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0