hihi :)

hej alla söta :)
jaa, idag så har jag varit på moderna museet med klassen som Liny har sagt :)  de va ganska tråkit faktist, vi fick gå runt och sitta vid olika konstverk och en tant pratade om dom, jag häångde inte med så mkt xD  men de va iaf ett konstverk som va en uppstoppat get med ett bildäck runt sig och massa målarfärg i ansiktet :P skit konstigt :S men iaf, efter museet så fick vi sluta :D de va kanske kl. 11 tror jag, de va fett nice :) så då gick jag med Fanny, Åsa, Liny, Linnéa, Erik, Katta, Izis och Amanda tillbaka mot slussen :P fast Fanny, Åsa och Liny gick inte hela vägen, dom skulle nån annanstans :P men istället för att gå till slussen så gick vi till donken där jag skulle träffa en kill kompis och dom andra skulle ner och käka på tacobar :)  så där skildes vi, jag och min kompis åkte till plattan för att sen gå vidare till gallerian där jag skulle leta efter nån rosa tröjja eller nåt sånt, jag måste ha det för att poå fredag så ska jag till skummpartyt typ eller nåt sånt och då måste man ha nåt rosa på sig vad jag har hört =/ och jag är inte riktit den som har rosa hela tiden :P men så när jag hade hittat ett snyggt rosa linne, så komm jag på att jag har ju ett skit snyggt rosa linne hemma ;O så då köpte jag inget:P  istället så åkte vi runt och kunde inte bestämma oss vart vi skulle, men till slut så blev de att jamen vi åker till djurö då,,,,. precis när vi kom  till slussen och är på väg till bussen så åkte den;O så vi fick sitta i 20min och väänta =/  men under tiden så koom typ alla mina kompisar från min klass och från 9B  jätte många kom fram till min och min kompis och snackade, mest med honom för de va länge sen dom träffade honom :P  men sen på bussen så satt vi längst bak och helen pratade EXAKT HEELA TIDEN, det gick inte att få stopp på henne xD  men sen fick vi äntligen gå av bussen vid björkås och ta skogsvägen hem till mig ^^ när vi kom hem så chillade vi väl mest tycker jag.., han va tvungen att åka ganska tidigt för att han skulle på dop ikväll :) så han åkte halv 5 :)  på väggen till bussen så frös jag så mkt så jag fick låna hans tröjja :P jag fick ha kvar den tills på fredag oxå för vi ska ses då :D den e jätte varm, stor och myysig :D och han får vara utan den i 2dagar mohahah xD 


här har vi den mysiga tröjjan då ;P



och jag måste bara berätta att jag fick nyss veta av min paps att ha´n har fixat tid åt mig hos en sångerska som heter Carina Jaarnek. Jag ska gå och sjunga hos henne och få lite hjäp och sånt för att få rösten att låta ännu bättre än vad den redan gör :P  men så jag ska till henne imorron klockan 18.00 :D så när jag kommer hem kanske jag berättar hur det har gått :D
menmen, nu ska jag ta och göra annat:*)  vi hörs säkert senare ikväll eller imorron :D 



jag och min paps på Lanzarote i vintras ;D




xoxo ELIN ♥

Kommentarer
Postat av: Fanny

Oh Mi gosh! Ni är så coola fickor :D! Loves 2 you guys för att ni orkar vara så underbara utan att behöva anstränga er (det där blev lite fel va? ;P, är jätteslut så jag vet inte vad jag säger, skriver eller heter...) ^^ Talk to yah Imörrön (Tips till Elin är en liten grej som kallas mellanslag, knappen är den avlånga längst ner på skrivbordet XD) Kram!

2009-09-23 @ 20:38:35
URL: http://gurbulurag.blogg.se/
Postat av: ELIN

hahah tack fanny (A)

men mellan slag e ju såå tråkit xD nej jag skojja, jag e bara så inne i att skriva när jag skriver så allt blir till en stor röra : men ska försöka tänka på det :P du e oxå ynderbar! :D vi ses imorron kvart över 8 iingen sovmorron xD pussss<3

2009-09-23 @ 20:58:11
URL: http://unseriouss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0