True Blood

Jag är så sjukt trött, vilket gör mig ännu mer irreterad än vad jag brukar vara när jag kommer hem.
Satt uppe med pappa igår och tittade på True Blood.
IIP. Det är så himla bra:D
Jag har i och för sig sett några avsnitt tidigare, men ändå, aldrig liksom kunnat följa det så att jag har fattat vad som har hänt.
 
                           

Ska även se med min storasyster (Elinor) ifall jag får låna böckerna av henne.
Ysch så kul xD

Aja...va på teater idag. Jag som älskar allt som har med sånt att göra tyckte ju det va asnice xD Ehe...sen så kom vi tillbaka till skolan och jag gjorde SO provet.
Gick faktiskt ganska så bra, så om det inte går bra med hemtentan så vet jag i alla fall att jag får ett betyg genom provet:D

 

Aja. 15.15!! Ojoj. förlåt-.- xD
Nu ska jag skriva lite tror jag....eller gå ner och spela lite MarioKart Wii....vilket är mest lockande?;) xD Nejmen...på riktigt nu då...
 HEJDA:D
                     Liny

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0