Why not just put it in the fire?

I dag är det lördag. Kul? Mjo, ganska, eftersom min syrra och hennes kille kommer hit.
Men annars? Nej, inte riktigt.
Jag fick ett sån där depressions-slag igår igen. Händer ofta nuförtiden, menmen.

Ska försöka att inte deppa här. Flumm ska det va :D
Ehm...ah..
Som sagt så kommer storasysteryster och hennes kille Micki till oss idag, vilket betyder att jag måste hjälpa till att röja huset -.-' x)
Men..ikväll så ska vi äta tacos (:o) och sen så ska pappa och jag äga dem i Wii! Vi tjuvtränade lite i går...maha! (i och för sig så var det då det började gå nerför för mig, men ändå)
Aja..nu ska jag dra ner och göra någonting...kanske spela lite MarioKart ? xD

Hejsvejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0