Datasalen vafaaaaan : DD

                                                           Hääääääääääääääääj!

Just nu sitter jag i datasalen med Helen, Norea och Tessan :) Och så sitter det två mongos från 5B här xD
eeehm, vi har  språk nu..ska ha språk ^^ Men vi sitter och har de trevligt hät istället, mkt bättre! :D
Runt lunch så kommer vår ÄLSKADE Natasha hit :D
Och efter skolan ska hon och Norea leka, jag kanske får va med om jag frågar snällt ^^
Lite senare ikväll så ska jag, Norea och Natasha åka till Sickla/Nacka och lyssna på Marcus ny startade band DOM! eller ja, det e ganska så nystartat iaf :3
så där ska vi vara runt 19.00  ((:

Och jag är så jäävla glad ! för Veronica Lindgren ska vara där, henne har vi saknat! Så det ska bli trevligt att få träffa på henne :)

Hmmm, jaa...nuuså..´jaaa jag vet inte hehe  xD
har inte så mkt mer att skriva :3 såå vi hörs väl! 


                                                         BaBaaaaaaaaaaaaa♥





                                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0