Rubrik var det ja.

                                                                 Holaa Amigos!


Jaa, hejsan på er allihop!
                                        Jag hoppas att ALLA haft en super trevlig Påsk!

Det har iaf jag haft (:
I Torsdags va de en lite flummig dag i skolan, jag gick mest runt och skolkade hela dagen -.-
Men på kvällen så åkte ju Jag, Natasha, Johanna och Norea♥ till Sickla och lyssnade på DOM! och några fler band som spelade :3
Det var mkt treeevligt, och kul hade vi! Kom hem ganska sent så jag somnade på en gång när jag kom hem ^^

Fredags
så vaknade jag och satte mig vid datorn och tråkade lite, sen sa mamma att vi skulle barnvakta mina kusiner :D
Så jag klädde på mig och fixa mig lite, sen drog vi iväg till Eddie och Leo♥ Där va vi hela dagen.
Lite senare, när vi nästan ätit klart middan hos dom så ringde käraste Cathrine mig, vi har snackat länge om att ses för det blir ju aldrig av :(
Men så bestämmde vi att jag skulle komma upp till henne och tillbringa kvällen med henne i hennes lilla stuga :3
Så jag åkte hem, bytte kläder o fixa mig.., sen körde mamma upp mig till henne på Överby.

Lite senare kom även Norea upp och myste med oss, de va kuul :)
Vi satt och spelade Wii hela kvällen och myste massor : D Jätte trevligt!
Runt halv 1 kom mamma och hämtade Mig och Norea där o körde hem Norea till sig först, sen åkte vi hem.

Jag somna på en gång då med, va as trött ^^

Lördas
vakna ganska tidigt o så.. satt vid datorn lite.. Sen börja jag göra mig iordning för att åka till Mormor&Morfar för att käka typ..påsk midda där xd
Hände inte mkt mer än så..

Igår så jaa,då degade jag mest sen tvingades jag på midda hos pappas polare...men de va ju inte så tråkit när jag väl kom dit, menmen ^^


Nu
sitter jag och väntar på svar från Linnéa om hon vill hitta på någe med mig, för de va så länge sen vi sågs nu tycker vi :'o 
Så jag hoppas att hon vill hitta på nå kul med mig idag :3


                                                                         Har'e Gött ♥


                                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0