säg sanningen bara..

Jag blir så irriterad!! Varför inte bara säga som det är? Jag vet inte om det är nåt eller så..men det verkar ju fan som de.. Bara ignorerar mig som om jag va en liten osynlig sten. Fan, blir så störd av allt det här!
De e inte alltid så sjukt lätt att koncentrera sig i skolan när man bara går runt och tänker på massa onödiga saker och oroar sig..men det är exakt det jag gör varenda dag!
Det är därför jag inte somnar på kvällarna, för att jag ligger och tänker, och är orolig för hur fan det kommer bli..hur djupt sårad jag kommer bli och om jag kommer att klara av det.
För nånting är inte som det ska nu, det känner jag i hela jävla kroppen..
Jag pallar inte gå igenom det här en gågn till. Det skulle ju bli bra nu, allt skulle ordna sig. Trodde jag ja.. men tydligen inte, jag ska väl antagligen få gå igenom detta helvete igen, får se om jag klarar det bra...

Fan, att jag inte lyssnar på vissa ibland., att jag inte fattar att de e fel, att jag inte kan förstå när jag bara blir lycklig..jag tänker inte då, men sen e man inte lycklig så länge till



KLÄCK UR DIG NÅT FÖR I HELVETE!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0