aj..typ

asååååååååååååå hej.

Ligger i sängen med min käraste Liny!
Vi typ..kollar film.. Och jag är..flummig, elle nee men asså
Jag känner inte för att skriva seriöst xD
MEn i´alla fall.

Åkte till stan idag och mötte Liny x)
Vi drog till kungsan så jag fick träffa Tobbe som va däääär :p
De va ju nice x)
Tobbe är trevlig x)
Och bara för att jag vet att han läser bloggen...för jag tvingar honom :D
Sååååå... ah. Hoppas på å få träffa han igen iaf :p

ojj, vilken dålig stavning jag gjorde.. ''han'' o: honom ska det ju vara x)
i vilket fall som hellst.

Så ligger Liny och kollar film. Hon är trött :3
och jag är varm o:
Sååå.. jag ska nog klä av mig lite :D




Men åh.. så skulle jag slänga in en bild.. men nej.
assså varför går det inte? :(

men aja.

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0