Bok?

Hejsan!
Som ni märkte så hade jag inget internet där ute :p
Men jag överlevde ändå, mina små sysslingar va där :) Sara och Emil :)
Jag målade bådas naglar, Sara ville ha glittriga och Emil ville ha gröna :p Och så fick det bli, söta blev dom :D
Efter att vi käkat massa och sånt så gick vi över till drickandet xD
Eller, dom vuxna gjorde :p
Jag höll mig till min fanta :3
Och som vanligt när dom fått i sig lite så börjas det... Det låter ungefrsom en hönsgård xD
Fyfan vad dom pratar alltså o:
Jag fick i uppdrag att skriva en bok xD
Vilket jag gick med på, så jag ska börja skriva en bok :D
Det kommer antagligen ta några år xD
Men ändå :p
det e ju fett värt x)
Nu har vi mellan landat på Grenö och rensat på saker där, så inget står och möglar i vinter :p
Så vi åkte därifrån för inte så länge sen, är vid vindö ström nu så snart hemma :)
Å guud vad jag ska duscha när jag kommer hem :D
ska bli nice!
Imorn färgar jag håret o:
Vet fortfarande inte vilken färg xD
ojojoj.. ^^
ööh, nu kommer det stoor a vågor :D
guppeligupp :3
meen, om jag skulle ta och stänga av kanske :3
aaah :)
Byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0