förbaskade hicka!

Nu har jag seriöst haft hicka om vart annat hela dagen!
Det börjar faktiskt bli väldigt jobbigt!
Jag kan inte äns konsentrera mig längre -.-
Så sablanrns irriterande!!

nog om hickan.

Jag har nyss duschat, och måste föna håret så att jag sen kan platta det.
För om jag väntar med det till imorn, då blir håret bara som en stor krullig boll "/ Och det vill jag hellst inte c:
Så jag ska fixa det och ta fran kläder och sånt som jag ska ha imorn, sen kan jag få sova...
Längtar verkligen tills jag kan gå och lägga mig och sova :)
Ska bli jätte skönt :3
För jag är suuuper trött o:



åååh... Min hicka har försvunnit :D

men, heheh :p
Nu ska jag väl fixa lite så att jag kan somna tidigt och vakna tidigt :p
För jag vill inte försova mig imorn o:

Ska möta Helen vid bussen tio i 8 imorn så de gäller ju att vakna ^^

Natti Natti♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0