håååååååååååår

Hejsan!

Idag har jag praktiserat försrta dagen :3
Kommer vara på Djurhamns förskola varje tisdag tills jul typ :)
ah. men i alla fall.
Jag  har tråkigt.
Det har varit as mysigt där idag :3
alla barnen är så gölliga :D
Och jag tycker i alla fall att jag e lite duktig med dom x)

just nuuuu x)
Så sitter jag och spanar in mitt snygga hår :D
Jag älskar det :D
de e vackert.

Så väntar jag på att Norea ska ringa, hon skulle till djurö idag :3
Men först skulle hon äta med fadern sin med hans tjej :)
Så skulle vi se om vi kunnde träffas när hon kommer hit :D

ääh, ja x)

Vill ni se hur mitt hår ser ut i toffs? aaah, de vill ni :D






höhöhöhöhhöh
okej, det är ingen skillnad från förut xD
Men ändå :D
Jag älskar mitt hår :D


seeeen, då ska jag duscha, och efter det, så ska jag fixa mitt hår jääääätte länge :D

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0