Idrott

Sitter i skolan på sista lektionen  :D
Vi har nyss haft idrott,och det är typ första gången på 3 år som jag är med ordentligt på en idrottslektion :)
Det va kul o så  :3
Så nu har vi etik & livsfrågor eller nåt sånt..
Inte så rolig lektion, men de funkar väl ^^ kan ju pilla på datorn x)
HAHAHAHAH
Helen sitter brevid mig och spelar spel på bolibompa xD 
De e lite kul :p
Och jag sitter på msn, vi är så delaktiga i lektionen :D

hm, läraren tittar surt på mig hela tiden..

men ah.
Vi slutar den här lekionen 15.40 tror jag.. Och då slutar vi även för dagen :D
Sen ska jag hem och fixa lite ^^
För jag har lovat Norea att komma ner till gårn idag när dom öppnar.. Eftersom att Norea och Mette har fixat allting med dj och band som ska spela så kommer jag för att dom är så duktiga :D
Annars hade jag inte kommit för de kommer väl mest vara små flickor som går i typ 6:an där :(
Inge kul., men ah x)



ahmene :)

Vi hörs väl sen :p

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0