Is that seat taken?

God kväll alla människor därute i..öh, världen.
Ligger i sängen och försöker bli sovtrött men det går inge vidare.
Har precis fört över lite ny musik till min mobil. Behöver rensa på gamla låtar snart..börjar bli lite för många för att ha på en mobil. Har inte plats för annat xD

JUSTE!
Jag skulle hämta min mobil i lördags som varit inne på lagning, men när jag kom dit så berättade dem att de inte hade kunnat fixa den (HAHA, vad var det jag sa?!), så de gav mig en helt ny. Och inte bara det, det var en helt annan modell också xD
Fast fortfarande en Sony Ericsson, which sucks.

Vi hade släktträff här också...var lite trevligt, antar jag x) Lite kul att se alla såklart, men var så sjukt trött så orkade inte riktigt med att ha en massa folk hemma, så jag gick och la mig vid typ niotiden ^^
Sen så vaknade jag vid två av att jag hade ont i magen, så gick ner och tog en tablett.
Vaknade till igen efter att ha halvsovit vid fem, sen så hände det en del mellan fem och halv sju, så har inte sovit särskilt mycket i natt .___. NICE.

ANYWHOOOO.
Jag och Elinor tog bilden i lördags till IKEA, vilket var kul :3 Vi stötte på Fanny och Sandra där :D SURPRIIISE.
Petade lite på Fanny när hon inte såg ;D

Aja...
Oj...har inte skrivit något om skolan va?
Hm..har ju börjat på Designgymnasiet :D Hamnade i samma klass som Åsa ^^,
Än så länge har vi haft riktigt kul. Vi har haft poängjakt och workshop där vi gjorde om ett par träskor. Kulkul :D
Vårt schema ser inte helt fel ut heller.
Börjar halv 1 varje måndag och har modelldesign i tre timmar, sen slutar vi.

Hm..nu fick jag ont i axlarna av att ligga så här...BLÄ.

Liiiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0