jobba?

Hejsaan!
Imorn är det praktik, börjar 9 och slutar runt 4 tror jag :)
Kommer ju vara hel död "/ Har sovit sen jag kom hem, vaknade för en timme sen..
Eller jag blev väckt nån gång mitt på kvällen för att käka.. sen somna jag ^^
Så får väl se om jag lyckas somna sen o:

Det hände nyss en kul sak :D
Mams ropade ut mig i köket, och visade att hon hittat nåt jobb som man kunde söka...
Eller alltså, det ska va nån bil utställnings sak.. som man ska typ vakta, eller nåt.. jag har inte riktigt förstått.
Men det låter kul i alla fall :)
Så jag har sökt om jag kan jobba ons-fre kvällar 19-22 :D
Och hoppas på att få dom tiderna :3
Hon som håller i det ska ringa mamma imorgon så då får jag veta :)
Håller tummarna som fasiken :D

hmm, nu sitter jag och funderar på om jag ska duscha eller inte :p
Mycket svårt val ^^

men jaja..
Måste snart sova också, ingen bra idé att vara smått död när jag ska jobba med barn hela dagen imorgon :p

Men jaa, nu har jag inget vettigt att kläcka ur mig.

Så vi hörs nån gång imorgon :)

PEACE♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0