Kissnödig!

Sitter i paps fotölj med spikmatta bakom ryggen och försöker ta de lite lugnt :)
Tycker det är så konstigt, för väldigt många säger att det är så skönt med spikmatta och man blir så avslappnad och blir av med smärtor typ.. nåt sånt..
Men när jag suttit med den ett tag idag så har jag bara fått jätte ont i ryggen o.o
Inte skönt alls..
Menmen, det kommer väl kasnke.

Sussie ringde mig förut och sa att hon skulle höra av sig när hon åkte från jobbet, så sitter och väntar på att hon ska ringa och sen komma och hämta mig :)
Måste bara tala om vad pappa just sa till mig!
''Du drar inte hit massa folk nu bara va? eftersom ingen är hemma?''
eeh..pappa? Jag ska bo hos Sussie hela helgen?!
Han e så nojjig -.-

Vilket fall som hellst :p
Jag har suttit och fixat naglarna en stund nu :D
Dom blev söta!


Man ser väl inte så jätte bra men i alla fall :)
Svarta med guld/glittrig rand över :3
Mycket fint x)

Måste bara ta bort allt kladd som är runt naglarna xD
För jag är så himla duktig så jag lyckas kladda mer hela fingrarna :3

hahah.

Vet ni vad jag har kommit att tänka på?! :D
Jag har fått ganska långt hår :D
AWESOME!


TITTATITTATITTA :D
Iofs så lutar jag huvudet bakåt lite där :p
Men det är så långt när jag har håret bak :D
Bara lite svårt att ta bild så :p



guuuud..ött jag..så trött jag är.

Nu ringde hon precis och sa att hon hämtar upp mig om typ 20 min
Så jag måste diska lite innan  hon kommer :p

Men innan jag diskar så måste jag verkligen kissa!!!!




Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0