laddaladdaladda

Hej folks..
Sitter i sängen och lyssnar på ljudbok :) Brunstkalendern heter den :p
Lite mysig :3
Och så ser jag till att datorn blir laddad helt, asbra :)
Jag duschade när vi kom hem..som jag talade om att jag skulle göra :p
De va niice :D
Sen drog jag ut, för jag hade inget bättre för mig :3
Tänkte åka till Norea, men det fick jag inte för det skulle bli för sent..
Så istället lekte jag runt lite med Linnéa och Alexander ^^
Börjar 9.00 imorn med engelska "/
Så vi ska ta bussen 07.55 :o
Då e jag trött :)
Det är jag nu också :p
Så jag hoppas på att kunna sova snart ^^
Jag måste kolla vädret nu kom jag på.. Så man vet vad man kan ha på sig imorn :p
Har nu gröna naglar med glitter :D
förresten.. Så har jag kommit fram till att det är jävligt nice att skriva på MacBooken :D
ba så ni vet :3
jaja.. Nu ska jag slappna av lite.
Natti Natti♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0