lägenhet

Hallå folk!

Nu sååå.... ska jag tala om för er en sak.

I lördags..åkte jag ju till Sanne, och sen drog hon, jag och Norea på party i solna.
Kom hem halv 8 söndag morgon, heelt slut då :p
Vi åkte hem till Sannes mamma i upplands väsby :)
Sov där.
Jag och Norea drog hem runt 2 tiden ^^
Kom hem 4 stupade direkt i soffan och sov till 8 ungefär.
Då tvingades jag äte lite :p
Sen pratade jag med Liny, och hon ville att jag skulle komma ^^
Så jag packade ihop mina saker och åkte till skarpnäck halv 10 i söndags x)
Vi har haft de jäätte myspysigt :)
För vi har saknat varandraaaa :3
Så fick vi vara med varan i helgen :D
awesome,. vi satt mest hemma och sjöng sing star ^^
Men vi va på stan lite också :)

Och när vi va på stan i måndags så blev vi jagade av en tant två gånger :(
Hon va jätte läskig!

I alla fall... så sov jag där tills igår :3
Och sen stressade jag mig hem för att packa om väskan och byta om.
Sen var det bara att slänga sig på bussen igen :p
För då skulle jag och Linn på bio c:
Vi kollade på inception, den var bra ^^ Fast jag förstod inte riktigt :(
Men ändå. Så sov vi i deras lägenhet i stan.
Gick och fikade och shoppade lite idag när vi vaknat c:

Sen åkte vi hem xD
Och jag hamnade på mammas jobb, för jag hade inga nycklar hem så jag va tvungen att sitta där tills hon sluta o:

Nu är jag hemma... Och det är as skönt!
Tror nog att jag ska ta det lite lugnt ikväll och sova hemma :p
Har inte träffat mams och paps på över en vecka lixom...och dom tycker de e lite jobbigt :p
Så jag ska va hemma idag tror jag x)

Och imorn :( Imorn ska jag till tandläkaren :(  KLOCKAN TJUGO ÖVER NIO!!!! FATTAAAAA :(
Jag är inte vaken då heller... jag kommer ju behöva gå upp typ...7 :'(
gaaaaaaaaaaaah
Jag ska tvinga mamma att föjla med :(

eheee.
Undra om jag ska sova lite c:


Baby♥

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0