Ny klippt och ny färgat :)

Tjena puddingar!

Som typ halva sverige vet om vid det här laget så har ju jag klittp håret och färgat det idag :3
Jag är i alla fall vääldigt nöjd :)
Jag va för feg för att testa röd, så det blev nåt brun aktigt :p
Men det ser lite rött ut ändå, så de e nice :D

hur som hellst.

Imorn är det första praktik dagen, jag ska praktisera på Djurhamns förskola :p
askul xD
Känner redan alla där :D
Vi ska tydligen ut i skogen imorn, så det blir gummistövlar PÅ ;D


Vad hände mig imorse?
Joo, det är ju så att imorse när jag skulle platta håret... Så plattar jag halva håret och det funkar fint, den sprakar lite med det gör den alltid för den är cp. Men sen när jag har plattat halva håret.. Ja, då lägger den jävla plattången av!
Fatta?!
Jag blev sjukt förbannad, men var ändå tacksam över att jag plattade håret kvällen innan också så att det inte såg hel knasigt ut o:
Så idag när jag kom hem från frissan så tvingade jag ner pappa till bilen att åka med mig till ica Maxi, för det är de ända som har öppent sent :p
Så åkte vi dit och jag fick en ny plattång :D

Det är så man gör alltså 8)

Men nu ska ni få lite bilder på mitt håår :D
Och då blir det aotomatiskt bilder på mig, så det är ju asbra ;D







Så är det med det ;)

Men nuu, hörrni!
Så ska jag tvätta av mig sminket.. som jag i och för sig inte har på mig xD
Endast mascra :3
Så ska jag dricka lite te och bädda ner mig i soffan :D

Natti Natti♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0