shoppniiing!

Hej folks :)

Hann då inte med nåt inlägg imorse, för då va jag så trött att jag sov lite för länge o:
Kom iaf i tid till skolan x)
Och vi fick sluta typ en timme tidigare :D
Så efter skolan åkte jag hem och bytte till lite lättre kläder som gick fortare att klä av xD
Lät ju lite kul :p
Men de va bara för att jag och mamma skulle åka och shoppa sen, så då är det skönt att ha nånting som är lätt att ta av och på sig ^^
Så vi drog in till nacka i full hast och va sdär en timme innan dom stände :p
Men hann med att köpa en del ;D
Köpte, 2 linnen, en vanlig tröja typ, ett par jeans, en hood, en väska och två böcker :D
Så de e nice :)
Kom hem för ett tag sen, jag har precis hunnit duscha och satt mig här :3

Jag ska nog snart ta och stänga av datorn, för jag måste upp till rummet och ställa ihop alla möbler i en klump..
För imorn när jag är i skolan så kommer det målas i mitt rum :D
Så måste fixa så man får plats där :p

Måste gå och lägga mig snart också, börjar halv 10 imorn.. "/


här har vi min nya hood :)

men om jag skulle ta och stänga av så jag får sova nån gång c:

Natti Natti♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0