showing my ARVINGAR tröja

God Kväll :D

Nu har jag målat naglar na och hållt på massor :p
Det blev röda med glitter på :3


Nu syns det inte så bra..
Men det blev jätte snyggt :D

Jag har hunnit upp på rummet och rotat i min jeans låda, hittade ett par jeans som jag inte haft på länge o:
dom e skita snygga tycker jaag :D

Och så passar jag på att visa min snygga arvingarna tröja som jag fått ifrån sysslingen :p
Den är jätte skön att sova i :D

jaja..
Jag sitter och kollar på 4:an Dom kallas rasister, väldigt intressant :)
Men jag blir lätt upprörd över vissas åsikter om invandrig också..
Och vissa är så fördomsfulla, vilket jag inte tycker om. Men aja, alla har vi olika åsikter lixom.

I vilket fall som hellst :)
Imorn börjar jag kl.10 :D Sovmorgon alltså :D
Måste kolla med nån när vi ska åka imorn bara :p För jag har då ingen aning :p

nuuu..så ska jag föna håret..ovanligt xD
 BTW! :D
På måndag ska jag klippa mig och färga håret :D
Jag tror att det ska bli svart, har funderat på rött också, men jag vet inte.. ah ^^
Jag tror de blir svart iaf, men kom gärna med annat förslag eller nåt :p

Vad skulle jag passa i? :)

Btw ;D Visst e mitt örhänge awesome? :D fast man ser inge bra..men ändå xD

Ska kila nudå...

Natti Natti♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0