Skolan?

Tjena.
Har nyss kommit hem efter en skön helg hos Sussie :p
Det va så kul, för i fredags när hon hämtat mig här och vi kommit hem å fixat oss och sånt ^^
Då drog Jag, Sussie och Fredrik till vitagrindarna på middag :3
När vi käkat upp så åkte Fredrik till sina polare och va med dom och jag gick ner till stranden där nåra kompisar va och spelade volleyboll ^^
Sen drog vi oss upp på ''byn'' och träffade massa andra folk ^^
Och det hade ryktats om att det skulle vara värsta beach partyt nere vid stranden på vitagrindarna xD
Men typ alla vi som bor här eller vad man ska säga...vi visste att det inte skulle vara nåt för att ägarna av vitagrindarna ville inte ha massa folk där typ x)
Men i alla fall, så kom det 3-4 busslass med fulla ungdomar som inte visste vart dom skulle xD
Så hela djurö va invarderat av 300 fulla ungdomar, awesome xD
Och sen dröjde det inte länge innan det kom  runt 5 polisbilar som åkte runt på hela ön och försökte få styr på alla, vilket inte gick så bra :p
Och så höll det på hela natten, det va kaos :p
Kul var det!

Igår va jag med Linnéa, Izis, Bim och Tynn i stan :3
Det va iofs flev med, men det va dom jag va med först ^^
Vi skulle på The voice.... Jag kom lite senare så dom andra hade redan varit där, men så gick vi dit igen
Och så fort man kom dit så ville man därifrån o:
Det var fyllt av små tjejer som gick runt i kläder som såg ut som trosor och för små tröjor!
Förjävligt o:
Och varmt va det!
Så vi drog därifrån.. Satte oss på nåt fik.
Sen dröjde det inte länge innan vi drog hem :p
Så jag kom väl hem till sussie runt halv 12 :3
Gick och la mig nästan direkt när jag kom hem ^^
Och somnade på en gågn, as skönt :D
Och så kom jag ju hem nu för ett tag sen och då va mamsen hemma från sin resa :D
Och hon hade köpt skor till mig :D:D:D:D





As Nice!!! :D:D:D:D:D

ah, så ni vet :p

åååh...
Jag börjar skolan imorn..
Vet inte vilken tid -.-
Ska kolla med mamma om hon vet o:
Måste prata med Helen, Malin och Sanne så vi tar samma buss :p
Vi ska ju börja i samma klass lixom xD
Lite knäppt ^^

Mene..
Nu ska jag nog göra nåt som jag inte vet, men jag ska iaf dgöra nåt :3

Vi hörs!

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0