Snodd-lös ett tag!

Tjohej!
Jag är helt slut efter en dag med paps xD
Jag somnade aldrig inatt, så låg vaken tills vi skulle åka. Så va jag vaken ett tag när vi hade gett oss iväg med lastbilen.. Men efter första eller andra lasset så började jag bli seg som fan ^^
Så mjaa, sen dess har jag väl legat ner med min kudde och filt och sovit :p
Har varit ganska skönt att sova måste jag säga xD
Så det ändå jag gjort idag är att sova käka..och sova :D
nice!
När vi äntligen kom hem... runt 6 så va de helt underbart att få duscha :p
Att ligga i en smutsig lastbil en hel dag blir man ju inte så ren av lixom o:
men ah.

Nu är jag vääldigt trött, men orkar inte sova :3
Det finns tyå nadaa å göra..
hm.
Kanske ska..nej de har jag inte lust med :/

De e så skummt, för jag har tråkigt och vill göra nåt, men jag har inte lust attt göra nåt o:
Om ni fattar vad jag menar xD

skitsamma ^^

Men vad är det för fel på blogg.se?! Det går ju fortfarande inte att ladda upp bilder -.-
Jävla irriterande!

Juste, ska ju tala om..
Jag va ju hos tandläkarn idag, och han sa att jag sligger gummisnoddar ett tag nu :D
Det tyckte jag va bra :3
Men nu har han stoppat in nån spiral fjäder grejsimojs på så att....ööh, okej jag kan inte föklara xD
Vi skiter i det :p
Jag slipper i alla fall snoddar :)

Nån som kan komma med förslag på vad jag ska göra imorn? :3

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0