Tomt...

Tjaaa!

Vetni o:
Jag har ränsat ur nästan heela mitt rum o:
Det ända som finns kvar är sängen, byråarna och sminkbordet o:
Heeelsjukt xD
Så i veckan när jag är borta så kommer det att målas där vad jag vet :3
Nice!
Det kommer bli såå snyggt sen :D

I alla faaaall.
Så nu har jag packat min väska proppppp full med kläder och annat skit x)
Känner att jag har med mig mycket onödiga saker (y)
Typiskt mig om jag får vara ärlig ^^
Jag lyckas nämligen alltig ha med mig tre gånger så mycket än vad jag använder :p
asbra!

Pratade nyss med Liny och jag ska åka till henne med 19:18 bussen :D
Så jag kommer dit redan ikväll :3

japp.
Nu måste jag fixa det sista i rummet innan jag ska käka och ge mig av :)

 



 Käns ju lite läskigt att bo med Fanny några nätter o:
 Se bara så elak hon kan vara mot mig :(
Inte braaa.....

höhöh

Vi hörs!

Peace♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0