Agressivt idag...

Heje...
Jag har gåt omkring och varit agressiv mest hela dagen.. njae, men jag har varit på sjukt dåligt humör och inte kunnat fokusera på minska lilla sak.
Väldigt irriterande...ah, det är störande när man är irriterad på allt och alla utan att veta varför!
Men jag har iaf klarat mig igenom dagen (y)

Var kvar några timmer efter skolan med Helen, det var ju öppethus på skolan idag, så var där och kikade lite på modevisning och annat.

Mja, nu undrar jag lite hur morgondagen blir.
Både mams och paps ska bort på kvällen och kommer hem lite senare, och jag hatar att vara hemma själv.
Så jag är lite på jakt efter någon som kan sova hos mig imorn ^^
Får se hur det blir med den saken.

Men nu funderar jag iaf på att krypa ner i sängen och sova, börjar bli astrött!

Ni får sova så gott allihopa!
NattiNatti♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0