läänge sen ;)

                                                     Tjaaa alla idioter som läser bloggen ;)

Idag har jag varit på IKEA heela dagen med världens bästa präst, Veronica Lindgren ^^
jag loovar, hon e bäst ;D

Men iaf..vi har köpt massa möbler och snygga saker till ungdoms våningen i församlingen xD
Vi köpte ett obehandlat bord som vi ska måla i svart och lila, ett svart skåp med aas coola luckor xd 
10 gröna kuddar, asa mysiga :3 2 lila/rosa kuddar att ha iden svarta skinn soffan ;) en stoor lila matta, massa silvriga tavel ramar, silvriga lampor, lila gardiner o jaa, allt man kan tänka sig att ha på en ungdomsvåning xD

Det har verkligen varit en händelse rik dag om man säger så ^^
Vero upptäckte att hon tappat IKEA-kortet med alla pengar på efter första rök-pausen xD
de blev ju lite jobbigt men, men ^^ Vi gick då direkt och spärrade det men fixade så vi kunnde köpa saker iaf :)


Sen åkte jag hem o käka lite, la mig vid datan o somna, jätte skönt xD
 eller jaa.. innan de så hade jag pratat med älskade Natasha och bestämmt att hon ska slagga hos mig inatt för vi ska upp tidigt till samma ställa imorron :)
Och de blir ju för jävla tidigt hon måste gå upp  om hon ska åka från nacka o vara på djurö halv 11 ;o

Såå hon kom med 9  bussen hit :) va o mötte henne då fast pappa va med^^ han fick köra mig till bussen o sen sjussa hem oss för de e ju så kallt xD
 
Nuu sitter vi i min sän efter att ha proppat i oss lassange så vi spyr ^^
Natahsa sitter o petar på min andra älskling iPhonen, o käkar hårda bilar ;D

Vi ska väl snart ta o poppa poccorn o kolla nån film :)  Får se sen om jag duschar ikväll eller imorron bitti xd


Lite random bilder på oss så ni kan njuta xd




neej, vi e inte normala ;)


slutligen en lite mer seriös blid ;D

Kyss o smek på er ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0