Cherry Vimto

Hej alla sommarbär...typ?
Jag har som ni kanske märkt inte skrivit på ett tag...igen.

Just nu sitter jag ensam hemma och ska precis börja kolla på Men in Black 2 (man är la kär i Will Smith ;D). Riktigt trist, behöver sällskap .____. Typ..NU.
Men jaj-ja, vad ska man göra när man inte känner några där man bor? ><
JA JAG VEET! Man kan ju gå ut och träffa folk, men vafan...Skarpnäck? Som om jag skulle passa in där?
Kärrtorp? Nae..där bor typ bara läskiga människor xD
Bagarmossen? Mjo, av de här tre valen så är det väl dit man ska gå, men där bor mina styvbröder..vilket gör det lite extra läskigt ;) haha

Så jag får la stå ut tills på måndag "/

                                
Har kärat ner mig i denna dryck ! Går att hitta lite härochdär...idag köpte jag två för 13 spänn på Ica. Finns på de flesta Filmkedjor och Hemköp med. Så inte särskilt svårt att hitta ;)
ASGOTT. Fast Cherry är godast ;)

                                   

                                   




PUSS O KRAM, CYKELRAM ! Liny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0