Hej.

Helo

Haft det bra?
Jag har haft det bra ^^
Det blev inge bio för oss, vi kom in så sent för det blev stoppm i trafiken av en bilmolycka på vägen in.
Så vi hann bara med att käka och ta en latte :p
Men det va mys ändå :)
För sen drog vi ner till Sanne och hade de kul med folk som va där :)
Mest folk från klassen typ... de vara bara sånna som man kännde iaf x)
shit.. det låter som om det var as många där xD
Men det va typ bara 10 pers :)
Jag sov där, för vågade inte sova själv :p
Så kom hem för ett tag sen och fixat till mig lite och nu är det snart dax för mig att dra dit igen :)
Fast först ska jag förbi Noreas pappa och hämta hennes laddare ^^
Men nu måste jag skynda mig!
Bussen går om en halv timma o:


hehe. sitter o pratar me mama för hon har gömmt min sjal o:

Menee,
Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0