idag

morrn!

Cathrine åkte hem för en stund sen, hennes bror med familj skulle komma hem till dom nu så hon behövde åka hem då :)
Vi hade faktiskt jäklit mys igår :p
Först va vi tvugna att fixa hennes bil som hade vatten i hela passagerar sätets golv o:
Så de höll vi på med ett tag, sen blev de handla lite och laga mat :)
Det blev aaas gott c:
Sen knallade vi runt och gjorde inte så mycket, satt vid datorn mest :p
Tills Rasmus kom. Då satte vi oss ute och snackade lite ^^
Sen gick vi in och kollade på King Kong....en film som jag verkligen inte fattar o:
Och den är as dålig!
Och den låg vi och kollade på i 3 fucking timmar!!!! helt sjukt...
Runt halv 4 inatt så drog Rasmus hem och jag å Cathrine låg i sängen och pratade lite tills vi somnade :)

Nu sitter jag och väntar på att Norea ska vakna och höra av sig :p
För jag vill vara med henne idag, men hon har ju typ åkt tåg hela natten tror jag o:
Så hon e väl lite trött idag ^^
Så hon lär ju inte vakna på ett tag :(
Men jag lägger mig och sover lirte nu tror jag..så tiden går fortare :D


På min och mammas lilla resa :p
Första kvällen....tror jag ^^ vi flummade lite med kameran c:

Men alltså seriöst nu...
Jag e sjukt trött, nu ska jag sova!

God natt xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0