Mardrömm.

Hallå Hallå!
Ledsen att jag inte uppdaterat sen jag kom hem "/ Jag började fixa i rummet så fort jag kom hem på kvällen och sen orkade jag inte starta datorn..
Igår var jag med Cathrine på Barnholmarna och sen kom Norea dit också :D
Vi satt och pratade sex heela dagen :)
Och dom badade, jag vågade inte :p Första gången Cathrine skulle i, då hade inte Norea kommit än.
Men det var såååå kul xD Hon skulle gå ner från berget, o så va det jätte halt :D Så hon plaskade rakt ner xD
Och det såg så jävla kul ut xD Sen kunnde hon inte komma upp, kravade sig upp för berget som en strandad val till slut :D Aah..det var kul de :p
Sen blev deet bara jätte mulet så vi knallade hem till mig, hämtade pengar, gick till ica och köpte glass :3
Gick tillbaka hem till mig igen ^^ Då var klockan redan typ 5 så Cathrine var tvungen att åka hem, för hon skulle på fest c:
Men jag och Norea gick i alla fall upp och satte oss på altanen och snackade lite med mamma och Sussie :)
Så bestämmde vi att jag skulle sova hos henne i Ängsvik, så vi packade min väska opch drog till bussen.
När vi väntade på Hemmesta bussen i Ålstäket så hade vi lite tid på oss, så vi drog till  Shell och köpte latte c:
MUMS!
Och istället för att gå tillbaka till Ålstäket hållplatsen så gick vi till den åvanför Shell.... Vilket vi ångrade ganska snabbt när ösregnet kom! :o
Vi tyckte inte att det var så mysigt alltså xD
Det var skönt att se bussen sen när den kom :p
Sen gjorde vi inte så mycket hos henne :) Käkade lite och så, Lite senare kollade vi på Handen som gungade vaggan typ.. Nåt sånt hette den iaf ^^
Den var bra, inte så läskig i början.. Men i slutet så skrek vi en del xD
Jag och Norea satt och höll varandra i handen och blundade..Jag höll för öronen lite också xD
Efter den var slut så va vi ute och gick typ halva natten ^^
Va mysigt :)


Och så här vackra va vi imorse! ;D



sen typ..somnade jag på en gång när jag kom hem runt 1 och vaknade för en timme sen... awesome :p
Så nu vet jag inte vad jag ska göra.... Vill hitta på nåt att göra, men det lär väl inte hända nåt -.-
Så det blir väl till att sitta hemma och läsa min lilla bok eller nåt :p


Love it!


Bara för att man ska se naglarna lite bättre ;D


And this is my face :D

höhöh.

Men nu ska jag tydligen käka...
Hörs!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0