natti natt

Hejsan!

Dagen har ju varit bra.. ^^
Jag drog till Helen, för Norea vaknade inte xD
Eller alltså... ah, hon vaknade inte och då blev de ju o så äsch o:
skit samma!
Jag drog iaf till Helen och vi typ öööh.... gjorde inte så mycket :p

Helen tror att hon blivit gravid bakom ögat ;D


i alla fall... Så va jag tvungen att dra hem och fixa lite, för Sussie skulle komma och hämta mig c:
För jag skulle ut till Grenö på middag ikväll :p
Så då åkte jag med Sussie, Peter och Jocke :) Fredrik den tråkmånsen skulle inte följa med tydligen :(
han e dum o:
Menee., ci va där å käkade.. Jag och Jocke spelade lite badmintonn å jaa.. inte mer än så
Sen åkte vi hem igen och blablablaaa
Nu sitter jag i sängen med Helen för hon ska sova här :D
Norea har nyss lämnat bostaden på väg till sin bostad :)

Fööööööööööör faktisktttttt :D

GRATTIS PÅ 16 ÅRS DAGEN KÄÄRASTE RUNKMUFFLOT NOREA SAMUELSSON!
KÄRLEK ÅT DIG BABY♥

grattis snutten :)

bilden var ju bara ett mååste :D så söt!


menee hallå..
Nu ska jag och Helen kolla film :D

SEN SKA VI KNULLA HEEEEEELA NATTEN LÅNG :D

hare gött puss hejjj!

Nassi Nassi c: 



Kommentarer
Postat av: norea

hahah roligaste jag nonsin sätt ;) <3

2010-08-05 @ 14:01:37
URL: http://nsamuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0