Shrek 3D ikväll

Hejsan!

Idag så ska jag åka och hälsa på Linnéa på hennes jobb ^^
Ska komma ungefär en halv timme innan hon slutar, så jag hinner se lite vad hon håller på med på dagarna c:
Sen ska vi ta oss mot sergel. Fast innan vi gör nåt så måste jag hitta en lindex butik ^^
För jag köpte en jätte söt bh igår, men den va tydligen för liten o:
Så jag måste byta till en kupa större :(

Men jaa.. Sen ska vi väl knalla runt där, får väl hitta på nå kul fram tills 16:25 :p För då måste jag hämta ut biljetterna, så börjar bion 17:40 ikväll :)
Ska bli skojjigt, som rubriken säger så ska vi se Shrek i 3D ^^

Jag ska sova kvar hos Liny inatt :)
Och imorn nån gång så ska jag ut till Grenö, kan ju komma dit när jag vill i princip.. Bara jag tar en buss till sollenkroka så kan mamma komma och hämta mig med båten x)

Men nu måste jag packa väska som mamma och pappa ska ha med ut, så jag har kläder där ute :p


Kännde för att ha klänning idag..så ah xD
Fast den ser inte så fin ut på bilden...men jaa, dene  göllig ^^


Men de e en jävla urringning på klänningen xD Så va tvungen o dölja med handen fan xD

höhöh..

Men nu har jag bara 2 timmar kvar till jag ska dra, så måste börja packa o:

Vet inte om vi hörs nå mer i ´helgen nu..eller jo, vi lär nog kladda här när vi e hos Liny ^^

Men jaa ^^

Får se när vi hörs helt enkelt x)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0