:D

Heej!

Jag blev kvar hos Amanda inatt :p
Vi satt vid poolen mest hela kvällen :) Fast när jag kom så grillade vi lite först :3
Sen gjorde Amanda drinkar med läsk och blåbär :p
Lite senare kom Bergman, Jakab och Philip :)
Så vi satt och snackade massor o så (:
När de blev lite mörkare så badade Amanda, Emma, Amanda, Jakab och Philip..helt galna xD
Fast det va ju i poolen, så inte as kallt, men ändå ^^
mjaa...
sensåååååååå x)
Vissa gick in i stugan o la sig i sängarna c:
Runt halv 3, drog Amanda, Ronja, Bergman, Jakab och Philip hem :p
Jag, Emma och Amanda sov som stockar sen ^^

aah..
och nu är jag hemma x)

Helen är på väg hit :D Vi ska sola (;

Så måste dra nu :)



Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0