Dags att sova nu

God kväll!

Nu är det dags för lilla jag att gå och lägga mig :)
Fast jag kommer väl inte kunna soman, så länge som jag sov idag -.-
Och jag har inte direkt gjort nåt ansträngande idag xD
Har suttit här vi datorn.. mjaa, det är de ända jag gjort förutom när jag gick ner och kollade på Sex and The City med mamma för nån timme sen ^^
Fixat naglarna har jag gjort också :p

Imorn fåår jag inte sova så länge, för jag ska till tandläkaren och efter det ska jag och mamma till Nacka Forum för att köpa present till Linn, Sara och Carro (:
För imorn kväll ska jag till överby och typ...fira deras födelsedagar typ x)
Det ska vara tältning och grejs då, men eftersom jag varit förkyld och grejjor så vågar inte jag tälta, så jag åker hem sent på kvällen istället :p

Så nu vet ni det ^^

Men nu ska jag sätta på en film och försöka sova.


Vi höres imorn när jag vaknat :)

Puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0