Helloo Helloo!

God morgon på er !
Måste skriva det här lite fort eftersom jag måste dra till bussen om exakt tio minuter! (när jag skriver det här)
Min båt går 09.00 sen så ska jag sitta på den med mormor och hennes man i 2 ½ timme. Längtar ;) höhö
I alla fall till att få åka båt!
Varför ska vår motor ha dött för? ><
Aja, onödigt pladder !!
Menne...jag tar väl och drar nu då. Förhoppningsvis tar min moder eller hennes husband med sig sin dator så att jag kan sitta lite då och då (troligtvis på kvällar) och så att jag kan ladda min mobil xD
Den har börjat cepa så jag kan knappt ladda den längre .____. WEIRD.
Aja..

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!

                      

Liny.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0