konstigt o.o

HejHej

Nu är jag väldigt trött och fryser som attan :(

Det var jätte mysigt ute i skogen förut :p
Vi satt och grillade, tog massor av bilder, vissa badade och lite sånt skojj :)
Det var synd att jag itne sover kvar där ikväll, men jag är fortfarande lite förkyld.. Så jag vågar inte riskera att bli ännu sjukare eller så o:

Imorn kommer det troligtvis bilder iaf :)
Det finns många roliga bilder kan jag lova xD
Leo lyckades ju fälla ett tält när han bytte om..lite av det fick jag på bild :p
Såg väldigt kul ut x)
Och Morgan som klättrar i träd har jag också fått på bild :p

Men det var as svårt att käka med den här tandställningen! o:
Jag känner ju knappt mina tänder på underkäken o.O
Och det känns som att läppen putar 1meter ut för dom här plupparna sitter där o:
Väldigt obehagligt!
Och ont som fan har jag ibland, riktigt illa är det :p
Tyckte fan lite synd om mig själv ett tag ^^
Men jag hoppas det går över och att jag kan käka normalt snart xD


Titta!!! Jag ser faktiskt ut som ett jävla missfoster med den där ställningen :(
Jag som brukar vara snygg o:
ösch.


Ungefär så tycker jag om det xD
Fan ser helt damp ut på ögonen o:
Men kolla hur underläppen putar ut?!
Jag tycker det syns -.-'

Men nu ska jag faktiskt sova..

Puss och Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0