Nämen gud vad fult

Hejheeej :D

Nu är jag hemma hos Linnéa x) Vi ligger i sängen, har borstat tänderna o fixat lite och såå :3
Kom nyss på att jag nog ska ta o måla naglarna snart xD Föör.. Jag måste göra det :D

Öhm, mjaa... vi ligger och pratar om hur det kommer bli i höst när vi börjar gymnasiet och att allt kommer bli lite konstigt då xD Meen,  det kommer nog bli bra ändå :D

Ameneee.. Jag måste ju bara tala om vad som va på bussen från djurö till slussen xD

Det var sånna här







Så jäävla äckligt :'(

*rysniiiiiiingar* D:

Amanda.

ehm... juste. Måla naglarna kanske.. fast.. jag orkar inte xD menee ah
joo, jag gör nog det :3



onormala



som fan


ööööh -.-'


cp ;D


Puss och godnatt på er!
Nu ska vi kolla Harry Potter :3

Baaaj :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0