Onnea syntymäpäivän johdosta...

..till mig ! :D
Japp, idag fyller man år! Det känns mer ju mer tiden går :)
Jag vaknade vid sju i morse av att min mamma och lillebror kom in sjungandes med en bricka med tre paket, ett kort, blommor och den traditionella flaggstången. Va jätte mysigt :)
Det slog mig i morse att ingen har sjungit för mig sådär vid sängen sen jag fyllde 13.
Inte för att dem inte har haft lust eller så, men jobb och grejs x)

Jaj-ja. Hur som helst så blev jag glad :)
Sen under hela morgonen har jag fått en massa gratulationer från olika håll!
Elin ringde mig typ tjugo över nio och sjöng för mig, lät jätte vackert :D haha
Jag drömde precis innan hon ringde att jag försökte få tag på henne för att hon var försenad, så typ hörde jag i luren hur hon låg och sov, och precis när jag lade på (i drömmen såklart) så ringde hon i verkligheten xD
Det va lite läskigt...

Aja..nu ska jag titta lite på Bloog+ sen ska jag göra iordning mig det sista ^^

Puss o kam o gattis ti mig ! :D ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0