ont lite här och var o:

God kväll!

Nu har jag och pappa kommit hem från grönan :)
Det var bra ikväll, mycket folk o så ^^ Min NO-lärare Anne va där xD Så jag hälsade på henne med :3
Sen var det massa konstiga och skumma folk där xD
Jag och pappa satt och skrattade åt dom, som vanligt när vi är nånstans x)

Men jag har så jäävla ont i röven!!!
Satt på en jävla trä stolpe hela tiden, så nu har jag ooont :(

menmen.

När vi va påväg in så hade vi precis kört ut från våran väg till stora vägen och får se massa biler ungefär 100meter efter byns gårds busshållsplats.
Så körde vi lite till och såg att det var två bilar som kraschat så man kom inte förbi, så vi vände och tog bakvägen runt alltihopa ^^


Nu är jag hemma och har duschat o tvättat bort sminket, jätte skönt ^^

Eftersom att jag och paps inte åkte till nacka idag för vi inte hade tid, så ska jag och mamma göra det lite fort imorgon istället :) För då hade hon tid också :)

Imorn blir det massor av öva i skolan, hoppas det kommer gå bra!
Jag börjar känna mig lite krasslig i halsen, hoppas att det inte bir nån jävla hals-ont nu när det snart är sommarlov o:



(gammal bild!!)

Nu ska jag nog ner och dricka te så att halsen kanske blir bättre :)

Sen ska jag sova ^^

såååå.....

Godnatt på er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0